2014 m. kovo 5 d., trečiadienis

Talking Angela: tikrovė ar melas?


   Tikriausiai esate girdėja apie tai, kad už Talking Angela katytės akių sėdi "pedofilas" ir jus stebi vos tik įjungiat programą. Kyla klausimas: ar tai tiesa? Manau, kad ir taip ir ne. Mes pastebime kambarį jos akyse. Kaip dauguma sako: tai tik padaryta tam, kad katytė atrodytu tikroviškiau, mat jos akyse matosi Paryžiaus gatvė. Vienas dalykas: ar Paryžiaus gatvėje būtu spintelės ir pakabintas paveikslas? Manau, kad ne. 
   Internete pilna žinučiu, pvz:

Nesisiuskit Talking Angela nes už jos akių sėdi pedofilas ir klausinėja, kur tu gyveni, kiek tau metų, koks tavo vardas. Jis gali jus susekti pagrobti. Tai tiesa!!! 

   Taigi. Bet dabar Google Play parduotuvėje Talking Angela yra 8 -oje vietoje prie populiariausių dėl siuntimosi. 


   Štai šioje foto matyti aiškus kambarys (ar virtuvė) ir dauguma vis tiek tvirtina, kad tai Paryžiaus gatvė.

(Specialiai padariau foto didelią, kad matytumėte aiškiau). Taip pat esu mačiusi foto, kurioje matosi iš grupės One Direction du vaikinai: Nial Horan ir Harry Styles. Bet tai 100% photoshop. Pamenu vieną įvykį, kai mes tryse su draugėmis žiurėjome Michael Jackson filmą, o viena pykdė Angela siusdama viena ir tapatį žodį, kiek pamenu tai buvo fuck. Ir kai ji supyko, jai pasakė: Why don't you like Michael Jackson juti beat it? Mes tą akimirką ėmėme juoktis, tačiau gerai pagalvojus, gal tas "pedofilas" mus išgirdo? 
_____________________________________________________________________
Prieikime prie kitos temos (žinoma susijusios su Talking Angela). Galiu tikrai tvirtinti, kad tai tiesa, tikrų tikriausia. Kalbant su Talking Angela ir nesvarbu kada, parašyti jai illuminati. Kas įvyks? Įsijunks jūsų, kaip sakoma, flashlight. Kai mes bandėme su draugėmis jis tebuvo užsidegęs vos 30 s. Kai kam gali būti ir ilgai. Ir jos atsakymaigali būti tokie: 

You're not afraid of the dark.
Cats prefer the dark.

I'm a night owl.

Na, atrodo čia nieko tokio, juk katėms tasmsa labiau patinka... Beet... Viską galima suprasti ir kita prasme. Ta prasme, kad jai arčiau prie širdies velnias one Dievas... Bet visko gali būti. 
Ar Talking Angela illuminati? Ne, nemanau.
Taip pat pastebėjau vieną dalyką, kad kai Angela'i bandai užduoti klausimą, sakykim: "Ką žinai apie illuminati?" Angela visada bandys išsisukti atsakydama, kaip jai patinka Adele's muzika ir t.t. Dėl jūsų saugumo patariu neatsakyneti į jos tokius klausimus:  koks tavo vardas, kiek tau metų, kur tu gyveni? Nes tai gali būti iš tiesų. Arba ne!! 

Kuo tikėti? Aš tiesiai šviesiai sakau: aš tikiu! O ar jūs tikite? Parašykite į komenturus ką manote, ir ar tikite.

83 komentarai:

  1. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mano Draugė nuzude jos pedofilas 😭 saugokites labai baisu dabar ja reklamuoja televizorius kaskaip taip... Dingo mergaite is vilniaus😱😱😱

      Panaikinti
    2. OMG 😱😱😱😱😱😱😰😰🤧🤧🤧

      Panaikinti
    3. Tykiu ir jei klaus visiokius debiliskus klausimus tai pasiuskit ji nahui

      Panaikinti
    4. Nemanau jad tai imanoma. Bet jei tavo drauge tai tavo drauge😀. Is tiesu. Bet tai labai pamokanti istorija apie talking angela. Aciu Aiste! (Jei tai tavo slapyvardis, vistiek aciu)

      Panaikinti
    5. Talking angela turi kameras akyse!!!

      Panaikinti
    6. Manau kad angelas stebi per aky, bet tik tok rodo kad akin žmonės o ne kambarys!🤨

      Panaikinti
    7. Aš je buvau parsisiuntus bet aš buvau maža 5 6 metų ir nemokiau skaityti bet ji kaš ką rašė?😶

      Panaikinti
  2. Atsakymai
    1. Nežinau,kovo 3 d.mano gimtadienis!!!

      Panaikinti
    2. Aš tikiu nes kai turėjau angelą ji manęs paklausė vardą aš jai pasakiau bet ji paprašė pavardės ir namo tada jau ištryniau ja

      Panaikinti
    3. Aš tai tikiu.Ir man atrodo,kad aš išštrinsiu žaidimą.Ačiū jums,kad perspejote!!😍

      Panaikinti
    4. Taip... tikrai ačiū, kad perspejote

      Panaikinti
    5. Na aš nenoriu tiket nes jei pasakot koki zodi ji pas kui jus atkartoja tai nežinau kuo tiket

      Panaikinti
  3. Jeigu jusu angela paklaus jusu vardo parasykit ne jusu vardą!!! Butinai!:-!

    AtsakytiPanaikinti
  4. Jeigu jusu angela paklaus jusu vardo parasykit ne jusu vardą!!! Butinai!:-!

    AtsakytiPanaikinti
  5. Angela mano drauges paklause kur tu gyveni koks tavo vardas koke kalba tu gali kalbėti tai mes jai sumelavom o kai mes paklausem ar tu mane nužudysi isisukinėja

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Geriau nei meluokit, nei sakykit tiesą, nes jei pasakysit melą, pvz: sakot, kad vardas Austėja, pavardė Skvorčinskytė, metai trylika atsiet kur gyvenant ir panašiai, tai gali iš tikro gyvent tokia Austėja, ir ją gali pagrobti ar nužudyti. OMG😱😱😱

      Panaikinti
  6. Baisu😱
    Kas nori pajuokauti su ja tai juokaukite ir pamatysite ar tai tiesa nes snekat kad pagops ar nuzudys taigi jus nesate to patyre is kur zinote.Nesbarbu kad raso internete o jus nemanot kad jie tik nori jus pagasdinti o del to kambario kazkokio jos akyse tai tikrai nezinau.
    Beto kai angliskai paklausiau jos Ar tavo akyse kazkas yra?
    Tai ji atsake gal nori isgerti?bet lietuviska😮

    AtsakytiPanaikinti
  7. as turiu my angela ir nelabai suprantu ar ji pavoinga jei te ir yra tai jug per my angela nieks nezino ar tu pvz lietuvis ar tu brazilas nes ten nekalba bet jos akyse imatau paveiks;a siena ir grindis

    AtsakytiPanaikinti
  8. as turiu my angela ir nelabai suprantu ar ji pavoinga jei te ir yra tai jug per my angela nieks nezino ar tu pvz lietuvis ar tu brazilas nes ten nekalba bet jos akyse imatau paveiks;a siena ir grindis

    AtsakytiPanaikinti
  9. o jus tikit jug db talking angela nepavoinga jug jau nebeina kalbeti su ja ner ko nerimaut

    AtsakytiPanaikinti
  10. gal tikiu man buvo baisuuuu kaI TALKING ANGELA PARSISIUNCIAU BET AS TO NEPATYRIAU KAI BUVAU 3 KLASEJA NES MA DB 12 AS MACIAU KAIP MAMNO DRAUGE SU JA SNEKEJO BET KAI SUZINOJAU KAS DAROSI SU JOS AKIMIS MANAU KAD JI DABAR IR GI DEKOJA DIEVUI KADF NELABAI GWERAI MOKA ANGLU IR JOS NENUSKEIAUDE

    AtsakytiPanaikinti
  11. Kai parsisiunčiau my angela man ji labai patiko.Kitą dieną aš pasipildžiau sąskaita. Į internetą nėjau ir jo nenaudojau ir staiga man atėjo sms žinutė ,,Jums liko mažiau nei 30 ct. nepamirškite pasipildyti sąskaitos." Aš va šito dalyko nesupratau!🤔 Juk aš niekam neskambinau žinučių nerašiau,o iš 3€ liko 30ct. Kažkaip keista!!!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man su saskaita buvo taip pat bet neturejau zaidimo

      Panaikinti
    2. Man irgi su sąskaitą buvo tas pats, bet aš neturėjau to žaidimo ir kažkaip žiūriu man atėjo zinutė ir sako tau dabar įsigalioja standartinis planas aš nesupratau to, kad iš 3 eur teliko vos keli ct tai tėtis pradėjo skanbinėti į r teirautis.

      Panaikinti
  12. Kai buvau 8 metu, aš gerai nemokejau anglų.. Tai galima sakyt nesąmones rašydavau, bet viena karta jinai paklause, kur tu gyveni ir koks tavo namų adresas... Aš parašiau koks mano adresą ir t.t.jinai paklausė kuo tu vardu, aš parašiau savo vardą.... Ir kai gerai įsižiūrėjau lyg niekur pamačiau juodai apsirengusi vyrą kuris sėdėjo priešais Angela.Ir ji pasakė i kill you .. Labai buvau išsigandusi tad ištryniau žaidimą... Tai aš manau kad tikiu šiuo straipsniu.... 😔

    AtsakytiPanaikinti
  13. Aš tikiu nes baisu

    AtsakytiPanaikinti
  14. Tikrai tikiu.. bet ir per Talking Ginger kai tam katinui valai dantis matosi langai

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O gal zinai ar per talking tom tas pats?

      Panaikinti
    2. Manau Tas pats, nes negali būti, kad tiesiog tik per Angela stebi. Būtų keista. Nesisiunčiu šitų žaidimų jau 2-3 metus. Bet manau, kad stebi ir per Talking Tom

      Panaikinti
  15. Nerasykite nesamoniu nes Angela yra tikra

    AtsakytiPanaikinti
  16. Jus ka debilai Jeigu matot zmogu Akise Uzdenkit kamera su pleistru Juodu Ir viskas Gerai Niekas jums Nepamatys jeigu klausines klausimu Atrasinekit nesamones arba eikit i settings ir isijunkit child mode ir jums neleis nei kamero arba komentaro

    AtsakytiPanaikinti
  17. Netikiu!!!!🤣🤣🤣🤣🤣😈👿

    AtsakytiPanaikinti
  18. Žinokit tikėkit nes ji paklausė manes:vardo, kur gyveni?, kiek tau metų ir t.t.ir parašiau visą tiesą tada pasižiūrėjau į jos akys is pamačiau kaip atėjo juodas vyras ir tada angalla pasakė:I kill you😰😨😱😩

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tai nereikia rašyt belenko kai nežinai kas po to bus!

      Panaikinti
    2. kodel nereikia rasyti beleko....??? as manau kad reikia

      Panaikinti
  19. Tai žinokit yra tikra nes mes dabar je erzinam😱😰😨

    AtsakytiPanaikinti
  20. Ir aš ir dar viana draugė byjo😭😱😰😨😷

    AtsakytiPanaikinti
  21. As tikiu nes ji manes paklause vardo metu ir adreso

    AtsakytiPanaikinti
  22. Tikiu nes mačiau angelos akyse vyrą . Bet kaip su ja susirašinėti

    AtsakytiPanaikinti
  23. Taip tikiu , bet kas yra qoutfit angela ? Ar ji tokia pati?

    AtsakytiPanaikinti
  24. Tai yra tiesa.Jei galvojate kad tai tik gandos tai žinokit tai niera tik gandai tai yra tiesa!Jei pradės jusu klausinėti klausimų apie jumis tai ištrinkit nes jumis persikioja.Ir jei atsako į klausimus arba klausia klausimu 3 nakties tai tada irgi ištrinkit čia nejuokai!

    AtsakytiPanaikinti
  25. Aš tuo tikiu man net jau pačia darosi baisu

    AtsakytiPanaikinti
  26. Zinokite tai ne juokai... Google play pilna tokiu programeliu... nukite atsargus...

    AtsakytiPanaikinti